کربن به عنوان یک آژانس تبلیغاتی، تمامی خدمات مورد نیاز یک برند جهت مارکتینگ و تبلیغات را با حساسیت بالا ارائه می کند. آژانس تبلیغاتی کربن در طول سالهایی که در حال ارائه خدمات به برندها و شرکت های مختلف بوده است همواره تلاش کرده تا تغییرات و رشد ملموسی را در جهت بهبود روند برندها و شرکت ها ایجاد کند.

در آژانس تبلیغاتی کربن، چابک و سریع بودن از جمله اصلی ترین ویژگی ها در اجرای کمپین ها است. به طور کلی نوع توجه کربن به عنوان یک آژانس تبلیغاتی به برند ها و شرکت ها متفاوت بوده و همین توجه و مراقبت متفاوت باعث ایجاد رضایت بالای مشتریان کربن و در نتیجه همکاری های بلند مدت شده است.

تاریخچه کربن

کربن، آژانسی جوان با تخصص های گوناگون و پیشینه های متفاوت است. این تیم در سال 1394 خدمات خود را در حوزه مارکتینگ با نام اختصاری کربن و یک تیم 5 نفره به بازار ارائه نمود. پس از آن، آژانس تبلیغات کربن به بیش از 50 برند ایرانی و بین المللی در بیش از 11 زمینه مختلف کار و کسب خدمات متفاوتی را عرضه کرده است.

جالب است بدانید پیش از آن که تیم ما با نام کربن وارد بازار شود، به مدت سه سال به عنوان تیم مارکتینگ در داخل برندهای بین المللی فعالیت می کرد و توانسته بود دستاوردهای قابل ملاحظه ای را در آن زمان کسب نماید. خدمات ما طی این 3 سال به طور کلی شامل تمامی فعالیت های مربوط به ورود برندهای بین المللی و یا محصولات جدید آنها به بازار ایران بوده است. این خدمات به برندهایی چون سونی، اچ تی سی، ایسوس، زد تی ای، بالدینینی، تی سی پی، بلانکو، لا مارتینا و ویکند مکس مارا ارائه شده است.

خدمات ما به این برندها شامل فعالیت های بنیادی ورود یک برند بین المللی یا محصول آن برند به بازار، طراحی لوگو و ست اداری، طراحی و تولید کمپانی پروفایل یا Credentials، فعالیت های دیجیتال، فعالیت های مارکتینگ، فعالیت های ای تی ال، بی تی ال و در نتیجه ارتقاء برند یا محصول بوده است.

میز کار با تعدادی کتاب و یک لپ تاپ- آژانس تبلیغاتی کربن

اعضای آژانس تبلیغاتی کربن

اعضای حاضر در آژانس تبلیغاتی کربن دارای تجربیات متفاوت در زمینه های کاری مختلف هستند. یک از دلایل رشد سریع کربن، سینرژی ایجاد شده از افراد با تخصص های با ارزش در برندهای بین المللی و آموزش دیدن در فضای کاری بین المللی چه در داخل و چه خارج از ایران بوده است.

در حال حاضر آژانس کربن با بیش از 10 نیروی متخصص در زمینه مارکتینگ و فعالیت های دیجیتال، خدمات متفاوتی را به برندهای مختلف ارائه میکند. به دلیل توجه ویژه آژانس کربن به اعضای فعال در آن، فضای کاری ایجاد شده کاملا دوستانه و صمیمی بوده و ساعت مشخص کاری در آژانس کربن وجود ندارد.

در راستای توجه کربن به خروجی و نتیجه با کیفیت در کمپین های اجرا شده، از نیروی کار نیز فقط عملکرد صحیح و کارایی بالا انتظار می رود و در نتیجه بسیاری از محدودیت های رایج در فضاهای کاری برداشته شده تا اعضای کربن فقط به خروجی و کار تمرکز داشته باشند و بتوانند خدمات متفاوت و موفقی را به مشتریان ارائه کنند.

افراد تیم کربن

تخصص های آژانس کربن

ذهنیت مدیران آژانس تبلیغاتی کربن، ارزش آفرینی برای مصرف کنندگان یا همان التزام به رویه عصر سوم مارکتینگ است. تسری این تفکر در کل فعالیت های این آژانس موجب شده تا نتایج چشمگیری در کمپین های مشتریان گوناگون حاصل شود. بنابراین میتوان تخصص اصلی آژانس تبلیغاتی کربن را همگامی با مشتریان و مصرف کنندگان و ارائه خدمات و محصولات بر اساس نیازهای آنها خواند.

تخصص اصلی آژانس تبلیغاتی کربن، درک و فهم آن چیزی است که در ذهن یک برند وجود دارد. پس از فهم درخواست مشتری نقطه اصلی اختلاف جایی ظاهر می شود که تطبیق خواست مشتری با واقعیت بازار ایران دچار مشکل می شود که این یکی از اصلی ترین ویژگی های کربن است که باعث چالش های زیادی بین آژانس و برند می شود.

ایجاد چالش، پرداختن به آن چالش ها و ارائه راه حل های مناسب باعث رسیدن به نتایج رضایت بخش برای هر دو طرف می گردد.

تحلیل و یادداشت برداری

خدمات کربن

خدمات وسیعی در آژانس تبلیغاتی کربن ارائه می شود: این خدمات از آنالیز محصول و بازار شروع شده، با آماده سازی و بهبود زیرساخت هایی چون وبسایت، شبکه های اجتماعی و تولید محتواهای مورد نیاز ادامه پیدا کرده و در نهایت با روش های گوناگون نمایش و ارائه محصول در بسترهای آنلاین و آفلاین به پایان می رسد. هر کدام از این فعالیت ها توسط افراد مشخصی در تیم به تنهایی یا گروهی و با بهره گیری از ابزارهای مورد نیاز صورت می پذیرد.

خوشحالیم که فضای ذهنی کربن بسیار داینامیک بوده که این باعث عدم ارائه کمپین های یکسان و مدیا های یکسان به برندهای مختلف می شود. جهت رسیدن به اهداف برند، هر ابزاری که مورد نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد تا جامعه مخاطب به خوبی با پیام برند درگیر شده و نتایج تاثیرگذار به سادگی قابل مشاهده و اندازه گیری باشند.

در همین راستا یکی از تخصص های آژانس تبلیغاتی کربن برگزاری فعالیت های درگیر کننده آفلاین در مجتمع های تجاری،  فضاهای باز و کافی شاپ ها است که با برنامه ریزی و تبیین اهداف مشخص موجب درگیر شدن جامعه مخاطب با برند می گردد.

ارائه خدمات دیجیتال

ارائه خدمات به دیگر آژانس ها

ما معتقدیم بهترین نتایج در فضای تعاملی و روابط دوگانه و چندگانه به دست می آیند. در همین راستا همیشه در تلاش برای یکی شدن با شرکت های همکار و متخصص بوده ایم تا بتوانیم نتایجی به مراتب قوی تر از شرایط معمول بازار کسب نماییم.

در بازار پر التهاب و پر تلاطم ایران، برندها و شرکت ها این حق را دارند تا بهترین خدمات و سرویس را از آژانس های تبلیغاتی انتظار داشته باشند و ما این مهم را درک کرده ایم.

آژانس تبلیغاتی کربن در حال حاضر همکاری های موفقی را با آژانس های تبلیغاتی بزرگ، متوسط و کوچک در ایران تجربه کرده و با افتخار در تلاش برای گسترش این همکاری ها است. در همین راستا امید داریم ذهنیت همفکر شدن در بین همه شرکت ها و افراد اشاعه پیدا کند.

خدمات رسانی به آژانس ها

چرا کربن

بازار رقابتی امروز در حوزه های مختلف موجب پدید آمدن کسب و کارهای گوناگون شده است، تراکم این کسب و کارها، نیاز به تبلیغات و بازاریابی را افزایش داده است. در چنین شرایطی انتخاب یک آژانس تبلیغاتی مناسب و قابل اعتماد معضلی ست که بسیاری از برندها با آن روبرو هستند.

آژانس تبلیغاتی کربن همواره سعی کرده خلاقیت را در کلیه فعالیت های خود به کار گیرد و با تیم چابک خود علاوه بر ارائه بهترین خدمات در اسرع وقت نسبت به تغییرات احتمالی نیز انعطاف پذیر باشد. به همین دلیل ما همیشه دید کل نگر نسبت به کمپین های مارکتینگ داشته ایم تا بتوانیم بهترین راه حل ها را در اختیار برندها قرار دهیم.

مزیت رقابتی آژانس تبلیغات کربن، نگرش یکپارچه کردن بازاریابی و فروش در کنار یکدیگر است. در همین راستا، تجربیات بسیار موفقی را با ترکیب کمپین های مارکتینگ برندهای بین المللی و پلتفرم های تجارت الکترونیک یا e-commerce مانند دیجی کالا داشته ایم و توانسته ایم انتظارات شرکت های فروش محور را به خوبی بر آورده کنیم. گفتنی ست دیتابیس با ارزشی نیز از این نوع بازاریابی جمع آوری شده که میتواند موجب بهبود عملکرد برندهای گوناگون شود.

سناریو نویسی

سخن پایانی

هر چند کربن، یکی از جوان ترین آژانس های تبلیغاتی در ایران است اما ما همواره سعی کرده ایم خدماتی خاص و متمایز به مشتریانمان ارائه کنیم. تمام تلاش ما در این سال ها نگاهی متفاوت به مسائل و ارزش آفرینی برای مشتریانمان بوده است.

ابزار اصلی ما چابک بودن و داشتن دیدگاه صحیح و درست نسبت به درخواست برند و واقعیات بازار است که موجب ارائه راه حل های متناسب و در نتیجه موفقیت کمپین ها و پیشرفت دوجانبه می شود.

برای دریافت مشاوره میتونید از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.